Saturday, May 17, 2014

Scrap your Stash

Hallo zusammen :) 
Heute möchte ich euch gerne ein Tag zeigen. Für den Hintergrund habe ich 
ein paar Reste von dem tollen Digi Papier verwendet. 

Hello Everyone :) 
Today i want to show you a Tag. The Background is created with some 
Scraps from the Digi Paper.  
Außerdem seht ihr eine Vorschau der neuen Digi Stamps die es bald geben wird :) 

In addition, you can see a preview of the new Digi stamps :) 

Und so habe ich es gemacht: 
1. Die Streifen auf ein Papierstück kleben und das Tag ausstanzen. 
2. Einfärben: Dazu das Stempelkissen oben ansetzen und mit leichtem Druck nach unten ziehen. 
3. Alles mit Wasser besprühen und trocken föhnen. 
Fertig :) 

How it works: 
1. Stick the stripes on paper and punch the tag.
2. Colorize: put the ink pad on the paper and pull down with a slight pressure.
3. Spray with Water on the Tag and dry it. 
Thats all :) 
Ich hoffe euch gefällt es?! 
Vielen Dank für euren Besuch. 
Liebe Grüße, 
Anja


I hope you like it?! 
Thank´s for your visit.
Hugs Anja


Folgende Sachen habe ich für mein Tag verwendet:
I used for my Tag:

1 comment :

  1. Really beautiful work here and nice to see, that our Old ancisters words is still remembered and used like here.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...