Monday, December 8, 2014

Time for wishes

Hallo ihr Lieben,
 
heute möchte ich euch gern eine "Wunsch-Zeit" zeigen, die ich für einen besonderen Menschen bemacht habe. Er ist Sänger und deswegen passt dieser süße Henry an seinem Piano perfekt. Leider sieht man das Piano nicht, aber Henry spielt drauf =)
Das Designpapier ist mit Noten bedruckt, perfekt für mein Projekt.
Henry habe ich mit meinen Copics koloriert.
Ich hoffe, euch gefällt's.
 
***
 
Hello everyone,
 
today I show you a "Wish Time" I made for a special person.  He is singer and because of that I used this cute Henry with his piano. Sadly you can't see the piano but Henry plays on it =)
The pattern papers are printed with notes; perfect for my Project.
I have coloured Henry with my Copics.
Hope you like it.  
 


 
Hugs
 
Whiff of Joy products

1 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...